Grupa IV - Mrówki
Godziny pracy:
Nauczycielki: Emilia Podsiad, Marta Bąk,
asystentka: Ewa Krasuska
Mrówki są zgraną grupą sześcioletnich koleżeńskich i zgranych dzieci. Bardzo lubią prace plastyczne oraz zabawy konstrukcyjne. Najwięcej radości sprawiają im gry planszowe, przy których świetnie się bawią i integrują. Dzieci w grupie Mrówki są zainteresowane literkami i cyferkami. Uwielbiają słuchać bajek czytanych przez panią.
|
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze na maj – grupa III 6-latek
Dziecko:
• wypowiada się na temat opowiadania,
• dzieli wyrazy na głoski,
• poznaje ciekawostki o słoniach,
• rozwiązuje zadania tekstowe,
• posługuje się liczebnikami porządkowymi,
• aktywnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
• prawidłowo reaguje ruchem na dźwięki instrumentów,
• ilustruje piosenkę ruchem,
• wie, jakie zwierzęta zamieszkują morza i oceany,
• wie, że woda pokrywa ok. 70% powierzchni Ziemi,
• wzbogaca wiedzę o zwierzętach,
• umie współpracować z innymi dziećmi,
• poznaje różne gatunki ryb,
• respektuje zasady pracy w grupie,
• tworzy kod,
• wyjaśnia znaczenie barwy ochronnej dla zwierząt,
• wykonuje prace plastyczne,
• rozwija zmysł estetyki,
• liczy w dostępnym dla siebie zakresie,
• doskonali umiejętności komunikacyjne,
• układa kompozycje z figur geometrycznych,
• wykonuje zadania w skupieniu,
• uczestniczy w zabawie pantomimicznej,
• sprząta swoje miejsce pracy,
• rozwiązuje zagadki,
• dokonuje analizy i syntezy na poziomie głoski,
• uczestniczy w wycieczce i zna zasady bezpieczeństwa podczas wyjścia
• bierze udział w dniu rodziny
• dzieli wyrazy na głoski,
• poznaje ciekawostki o słoniach,
• rozwiązuje zadania tekstowe,
• posługuje się liczebnikami porządkowymi,
• aktywnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
• prawidłowo reaguje ruchem na dźwięki instrumentów,
• ilustruje piosenkę ruchem,
• wie, jakie zwierzęta zamieszkują morza i oceany,
• wie, że woda pokrywa ok. 70% powierzchni Ziemi,
• wzbogaca wiedzę o zwierzętach,
• umie współpracować z innymi dziećmi,
• poznaje różne gatunki ryb,
• respektuje zasady pracy w grupie,
• tworzy kod,
• wyjaśnia znaczenie barwy ochronnej dla zwierząt,
• wykonuje prace plastyczne,
• rozwija zmysł estetyki,
• liczy w dostępnym dla siebie zakresie,
• doskonali umiejętności komunikacyjne,
• układa kompozycje z figur geometrycznych,
• wykonuje zadania w skupieniu,
• uczestniczy w zabawie pantomimicznej,
• sprząta swoje miejsce pracy,
• rozwiązuje zagadki,
• dokonuje analizy i syntezy na poziomie głoski,
• uczestniczy w wycieczce i zna zasady bezpieczeństwa podczas wyjścia
• bierze udział w dniu rodziny